back to top
    AcasăAdmitereAdmitere Licență
    Admitere Licență
    portal candidați
    portal staff

    Informaţii ce privesc concursul de admitere pentru anul universitar2025 - 2026

    Licență
    Master
    Doctorat

    I. Candidații admiși la buget în urma redistribuirii

    (cei care au achitat taxa de 1.250 lei) trebuie să încarce în Formularul Google următoarele acte:

    1. Cerere tip – formularul tipizat se listează, se completează, se semnează și se scanează;
    2. Dovada plății (e-mailul de confirmare primit pentru plata în aplicația de admitere);
    3. Copie act de identitate candidat;
    4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară);
    5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).

    II. Candidații respinși

    trebuie să încarce în Formularul Google următoarele acte:

    1. Cerere tip (formular atașat);
    2. Dovada plății (e-mailul de confirmare primit pentru plată);
    3. Copie act de identitate candidat;
    4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară);
    5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).

    III. Candidații admiși la studii în regim cu taxă, care solicită retragerea de la studii

    trebuie să încarce în Formularul Google, o cerere de retragere de la studii și următoarele acte:

    1. Cerere tip restituire taxă (formular atașat);
    2. Dovada plății (e-mailul de confirmare primit pentru plată);
    3. Copie act de identitate candidat;
    4. Extras de cont sau codul IBAN al contului în care se face viramentul (fizic de banca emitentă sau listat din aplicația bancară);
    5. Copie act de identitate părinte/altă persoană (dacă se dorește virarea sumelor în contul acestuia).

    Link-ul Formularului Google în care trebuie încărcate documentele este următorul: 

    https://forms.gle/gLY8wZUs9ppdsdfB7

    Cererea tip restituire taxă este disponibilă aici.

    Termenul-limită pentru depunerea cererilor de restituire este 25 septembrie 2025.

    Notă: Facultatea de Drept nu mai organizează examen de admitere, nivel Licență, în luna septembrie 2025.

    Aceasta este link-ul pentru grupul studenților admiși la Facultatea de Drept, promotia 2025-2029:

    Evenimente recente

    Facultatea de Drept anunță organizarea, în perioada 4 – 7 noiembrie...

    În perioada 4 – 7 noiembrie 2025, Facultatea de Drept va fi gazda conferinței Smart Diaspora, un eveniment care aduce la Cluj și la...

    Facultatea de Drept deschide anul universitar 2025 – 2026

    La 29 septembrie 2025, Facultatea de Drept a Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca a deschis noul an universitar, cu o ceremonie discrete și simbolică dedicată...

    Dezbateri academice. Openul Facultății de Drept

    La data de 14 septembrie 2025, între orele 16.30 și 18.00, în amfiteatrul Angelescu al Facultății de Drept va avea finala Openului Facultății de...

    Facultatea de Drept începe anul universitar 2025 – 2026 într-o casă...

    După inaugurarea oficială din 14 aprilie 2025, în cursul verii au fost finalizate toate lucrările la noul sediu al Facultății de Drept din Cluj,...

    Inaugurarea noului sediu al Facultății de Drept din Cluj

    La data de 14 aprilie 2025 a fost inaugurat noul sediu al Facultății de Drept din Cluj, rezultat al unei investiții semnificative. Noul sediu al...